sâmbătă, 11 iulie 2009

Colier clean aqua

Am reuşit în ultima săptămână să mă concentrez vreo două zile pe câteva bijuterii din mărgele. În primă fază am creat un colier pentru concursul de pe Forumul Roz. Simplu, albastru cu indigo şi un pic de galben, din mărgele mici de nisip, câteva chipsuri dintr-o piatră maro al cărui nume îmi scapă (promit să mă documentez) şi mărgele de sticlă indigo. Nimic fancy, simplu-simplu şi mie una îmi place foarte mult. Voi ce părere aveţi?

LATER EDIT: De luni, 13 iulie, până duminică 19 iulie, puteţi vota "minunăţia" mea de colier aici








PREŢ: 35 RON

2 comentarii:

  1. RuxyPixy, imi place la nebunie blogul tau. Am ajuns aici intamplator, cautand sa aflu ce piatra am la un inel (e un albastru inchis, mat, cu niste irizari cenusii, are aspect de marmura, in fine...:); e 4 dimineata, nu am somn si mi-a picat perfect blogul tau. Sunt dupa o saptamana de lasat de fumat, inca in sevraj si am hotarat sa ma apuc sa fac mai multe "chestii" in locul lasat liber de iubita mea tigara (asta e, desi doare, am concluzionat ca e o relatie "nesanatoasa" si i-am pus punct.Dupa 10 ani.). Imi place ca stii sa traiesti, sa te bucuri de micile lucruri de peste zi. Cred ca ar trebui sa faci un blog separat cu mancare. (sunt incoerenta, sar de la una la alta, ma scuzi, da?! la ora asta...)Toate retele tale sunt mesmerizante. Imi ploua in gura dupa fasolea aia cu castraveciori...Ok, chiar am vrut sa stii ca ai facut un suflet mai increzator. Nu stiu daca o sa ma apuc de facut margele sau mancare, dar probabil o sa ma bucur mai mult de "little things" . Multumesc mult! Si sa scrii in continuare, o faci f bine. Ai talent. Ana

    RăspundețiȘtergere
  2. La chestia cu tigara m-ai dat gata. Si eu sunt fumatoare de vreo 10 ani si trebuie, trebuie sa ma las si eu asa ca iti admir taria de carcter. Cat despre bucuratul de lucrurile mici...trebuie sa treci prin multe lucruri rele sa ajungi sa te bucuri de putinele lucruri frumoase (de fapt, as zice ca sunt multe, dar nu le vedem noi). Te astept cu drag sa mai revii pe aici si sa mai stam de vorba

    RăspundețiȘtergere