vineri, 4 iunie 2010

Brăţări, brăţări...

I have a thing pentru brăţări, uneori... şi pentru herringbone şi pentru sârma cu memorie. Iar atunci când lucrez la ceva greu, greu de tot şi mă chinui să ajung la forma pe care o doresc, las piesa deoparte şi produc o brăţară herringbone. Bine, la performanţa de a produce mai mult de una pe zi nu am ajuns încă, dar îmi plac aşa de mult, încât nu mă pot opri să nu le fac. Şi a mai fost şi mania lansată de Andra cu brăţările tubulare, aşa că nu m-am putut abţine să nu fac şi vreo două din alea. Pe scurt, în ultimul timp s-au adunat multe brăţări, aşa că azi a venit momentul să vi le prezint: my little relaxation bracelet collection.

1. Jumătate herringbone, jumătate mărgele indiene de sticlă lucrate manual - funny thing, în poză apare şi o zgârietură "marca Rudotel", aşa că trebuie să remarcaţi faptul că a contibuit şi el cu ceva la brăţara asta


PREŢ: 50 RON
RP-0B-0001
2. Herringbone inflorit cu indiene

PREŢ: 60 RON
RP-0B-0002

3. Herringbone argintiu - preferata mea din seria asta

PREŢ: 70 RON
RP-0B-0003
VÂNDUTĂ

4. New interpretation of on old obsession - brazilian bracelet

PREŢ: 40 RON
RP-0B-0004
5. Carioca herrigbone

PREŢ: 30 RON
RP-0B-0005

6. Tubulară cu perluţe bleu

PREŢ: 40 RON
RP-0B-0006


7. Tubulară în mov şi verde

PREŢ: 40 RON
RP-0B-0007

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu