duminică, 14 iunie 2009

Wire madness

Am pomenit acum câteva zile că m-a apucat din nou mania mărgelelor şi că deocamdată mi-a mai trecut mania gătitului, dar nu de tot. Mă gândesc chiar să mut "creaţiile" din bucătărie şi alte pasiuni/manii ale mele pe un blog separat şi să îl las pe astă numai pentru margele şi bijuterii, dar... mă mai gândesc. De fapt poate ca o să fac un sondaj să vad cam ce cred acei puţini oameni care mă citesc cu privire la mutare.

(LATER EDIT: Sondajul vă aşteaptă în dreapta şi chiar aş avea nevoie de nişte păreri că tare sunt nehotărâtă)

În altă ordine de idei, am avut săptămâna trecută o nouă manie legată de bijuterii. Am descoperit sârma de modelaj şi am făcut o mică pasiune pentru ea. Love at first sight, mult mai mult decât mi-a plăcut fimo, dar nu la fel de mult ca pasiunea pentru mărgelele de nisip, aşa că prevăd o revenire în forţă a câtorva modele în tehnica herrigbone, de fapt nişte modele deja începute şi un colier, şi el tot început, adică aproape terminat ca să fim mai exacţi în tehnica "St. Petersburg Chain" Dar nu mai zic mai multe. Deocamdată mă laud cu micul meu atelier de sârmă şi o parte din creaţii.


Links galore - foarte uşor de făcut, foarte ieftine în cazul în care le faci tu din sârmă şi o mie de posibilităţi de folosire






Accesorii pentru cercei şi închizătoare pentru braţară toate "handmade"

Ce a ieşit în final din link-urile şi închizătoarea din sârmă de cupru şi o mărgea mare de Murano, primită ca premiu la concursul de pe Forumul Roz.







În plin proces de creaţie - produsele finale într-un post viitor :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu