vineri, 5 iunie 2009

Ce cadou mi-am facut de 1 iunie sau Un nou episod din seria fac reclamă gratuită la ce îmi place

Acum o lună citeam cărţi serioase. De fapt cam de prin ianuarie am citit numai cărţi serioase. Imediat după ce m-am întors de la Moscova, unde mi-am făcut de cap tot drumul cu junk-lit de la Humanitas (a se vedea Colecţia Cocktail), am trecut pe cărţi serioase: Anna Karenina (pe care am recitit-o după vreo 10 ani cu alţi ochi), apoi Fii şi îndrăgostiţi a lui D.H. Lawrence şi o perioadă de vreo 2 luni, poate şi mai bine Război şi pace (la ceva mai mult de 11 ani de la ultima lectură; de unde ştiu aşa de bine data? Am scris pe coperta interioară 25 decembrie 1997 şi când am redeschis cartea mi-am adus aminte că volumele mi le-a cumpărat mama de la un anticarit, de Crăciun şi că le-am devortat în vacanţa de iarnă).

De vreo lună însă am dat pe un blog care mie îmi place de o postare-mărturisire a unei tipe cu privire la chic-lit (pentru cei care nu s-au prins încă chic-lit= în accepţunea mea junk-lit...la fel de bun ca o pizza aburind, ca un hamburger mare cu de toate, ca o shaorma cu mulţi cartofi prjiţi şi multă caren şi castraveţi muraţi, numai că junk-lit nu îngraşă, poate doar mai omoară din când în când câte un neuron dintre aia puţini şi obosiţi=))))) şi de atunci a revenit obsesia. După ce l-am terorizat vreo 2 săptămâni pe nenea de la colţ cu taraba cu cărţi puse grămadă care trebuia la vreo două zile să îmi arate tot ce are din Colecţia ChiC de la Polirom, am ajuns pe 1 iunie (zi de serviciu, deh...) pe site-ul sus-numitei edituri. Şi ce îmi văzură ochii? Nu mai puţin de 10 volume din colecţie erau la preţ promoţional de 9,99 lei (în mod normal, un volum costă în jur de 35 lei). Aşa că...fiind 1 iunie şi promitându-mi solemn ca luna următoare să încep să strâng bani pentru robotul de băcătărie pe care mi l-am primis de ceva timp, m-am înscris frumos pe site, am primit mail de confirmare, am făcut comanda şi a doua zi aveam deja un nou mail în care mi se spunea că volumele mele au fost expediate.

Buuun. Acum ce mi-a plăcut la editura asta e că în termenii de livrare scria 5 zile lucrătoare şi chiar atâtea au fost, cu toate întârzierile celor de la poştă care ştiu eu bine cât de încet se mişcă. Nu mai vorbim de faptul că a durat mai puţin de 24 de ore să expedieze comanda. Foarte frumos. De preţ nu mai vorbim. Taxele de livrare sunt foarte mici, de 5 lei indiferent de comandă, deşi a mea a câtărit cam 3 kilograme şi jumătate. Şi tot la capitolul plusuri, faptul că au inclus în colet şi ultimul număr al Suplimentului de cultură publicat de ei.


La capitolul minusuri am două "plângeri". Pe de o parte, ambalajul coletului - hârtie albă simplă şi scotch. Acum, nah...şi eu sunt pretenţioasă. La ce poţi să te aştepţi la doar 5 lei taxe de livrare, că dacă era mai mult şi îl ambalau în catifea nu ar fi costat atât. Pe de altă parte, (şi aici chiar consider că îşi fac singuri o defavoare) mă aşteptam să găsesc în colet un catalog cât de mic: fie al colecţiei din care am comandat, fie al întregii edituri, dar nu era nimic. Aşa că dacă lumea uită de ei să nu se plângă. La ce cohortă de PR-işi am văzut pe site că au, măcar atât trebuia să le dea prin cap să facă. Acestea fiind zise mă duc să mănânc junk-lit pe pâine...just kidding.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu