duminică, 31 mai 2009

Antique bronze and turqoise set

Mi-am descoperit o nouă combinaţie de culori preferată: bronz şi albastru. Am făcut o mulţine de bijuuri în această combinaţie în ultimul timp şi par să nu se mai termine. Un fel de "altă fază" după "perioada mov" (sâc! Picasso nu a avut perioadă mov!).

Asta nu înseamnă că perioadă mov a încetat să mă mai bântuie şi dar s-a ascuns cuminte într-un colţ, aşteptând momentul prielnic să îşi scoată capul. Ce zic eu aici? Îşi scoate capul aproape în fiecare zi. Cine şi-a cumpărat acum o săptămână o gentuţă de vară mov şi cine şi-a luat ieri sandale comode de serviciu tot mov???

Dar să revin la setul de azi. Colierul este unul luuungpe care am înşirat alternativ câteva mărgele culoarea bronzului şi câte un chips din turcoaz, după care în jurul turcoazelor am revenit cu alte câteva mărgele mici bronz. Cerceii îmi plac mie mult de tot cum au ieşit. Sunt stil candelabru şi au ceva foarte "antique", "vintage" sau cam aşa. Nu ştiu de ce, dar mie asta îmi inspiră şi au fost făcuţi pur şi simplu la inspiraţie, adică nu am folosit niciun model ci am însirat, am revenit şi am mai adăugat nişte pietre şi nişte mărgele şi când mi s-a părut că ar fi putut să devină prea încărcaţi m-am oprit. Apoi, la al doilea cercel am urmat îndeaporape modelul de la primul. Cam asta ar fi. Şi acum să intre în scenă minunile:





PREŢ CERCEI: 25 RON
PREŢ COLIER: 35 RON
PREŢ SET: 55 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu