marți, 26 mai 2009

Un pic de "bucătăreală" şi un pic de "mărgeleală"

Nu m-am putut abţine şi azi (pe lângă curăţenia generală după care bucătăria mea tânjea de mult) am mai gătit câte ceva. Nu cine ştie ce reţetă sofisticată, ci una simplă...dar atât de bună. Nu e greu deloc, aşa că vă invit să incercaţi catofii noi la cuptor. Simplu de tot: am curăţat catofii, i-am spălat, i-am tăiat în cubuleţe mai mari, poc cu ei in vasul de iena, am turnat un pic de ulei, am tocat ceva mărat şi un fir de ceapă verde şi au stat vreo jumătate de oră la cuptor.

Pozele spun totul, mai puţin gustul excelent. Au mers foarte bine cu nişte peşte prăjit şi cu mujdei de usturoi :)

Înainte de a lua drumul cuptorului



Crocaniţi şi apetisanţi, după călătoria în cuptor şi gata de a merge pe masă


Şi pentru că tot am promis să postez şi poze cu ce am mai făcut în ultimul timp la capitolul "mărgelit", am păstrat pentru azi ultima mea creaţie: un berloc cruciuliţă pentru un proaspăt posesor de Focus... :D :D :D, din perluţe mici gri argintat, în tehnica raw.

În cazul în care este cineva interesat se pot face şi alte culori sau chiar acest gri perlat, just let me know. Poate fi folosit atât ca breloc, cât şi ca "agăţătoare" de geantă, telefon mobil, fermoar sau ca medalion. Dimensiuni: lungime - 3,5 cm, lăţime - 2,5 cm




PREŢ: 25 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu