luni, 18 mai 2009

Tu din ce îţi furi doza de fericire?




În goana zilnică, tu din ce îţi furi doza de fericire? Dintr-un zâmbet, din soare, dintr-un hobby, dintr-o mulţumire, dintr-un lucru mărunt sau mai mare pe care ţi-l cumperi sau îl primeşti în dar? Din ce?



Vrei să îţi spun din ce fur eu fericire? Poate că ştii deja unele lucruri, cu siguranţă că le ştii pe unele dacă m-ai mai citit până acum. Din mieunatul vesel sau pofticios al motanului meu, din miile de margele colorate care mă înconjoară, din paginile unor cărţi... şi mai nou din alte două pasiuni: "bucătăritul" (nu am ambiţia de a spune gastronomie, pentru că nu este) şi din "făcutul de poze" (din nou nu am ambiţia de a spune fotografiatul, pentru că nu am nici talentul şi nici instrumentele necesare pentru aşa ceva- şi ce dacă, nu o fac pentru că vreau să impresionez sau pentru un scop anume, o fac numai pentru că îmi place). Hopefully, maine pe vreme asta, nu o să mai chinui telefonul să scoată poze cât de cât acceptabile şi o să mă joc cu noul meu Cannon :))


Din ce mai rup o bucată de fericire? Din flori - întotdeauna mi-au plăcut, dar parcă în primăvara asta au complotat toate să mă facă să le privesc mai bine - şi din ploaie. Da, din ploaie, dar nu una monotonă şi rece de toamnă, ci din cea veselă şi nervoasă, cu fulgere şi tunete, cu cerul luminat la intervale nesatabilite de nimeni şi cu mirosul acela de iarbă şi frunze şi pământ ud şi mai ales cu senzaţia de purificare ce vine după. Din aceste lucruri şi din multe altele de care nu îmi aduc aminte fur eu fericire.



Contrar sfaturilor Monei las deocamdată comment-urile deschise şi nu şterg absolut niciunul (nici măcar anonimii fricoşi care se ascund în spatele unei "scăpări" a blogspotului care le permite să îşi verse lăturile şi frustrările pe unde apucă), aşa că spune...tu de unde îţi furi doza de fericire? Promit să ofer margarete pentru cei ce răspund, cel puţin margarete virtuale :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu