luni, 23 iunie 2008

O nouă "Asteride" de vară

Am lenevit ceva mai mult în ultima vreme în ceea ce priveşte postările pe blog, dar azi (la insistenţele câtorva prietene) m-am decis că mica perioadă de pauză a luat sfârşit.

Să fim înţeleşi: lenea nu mi-a trecut, nu am reuşit să creez multe lucruri în ultimul timp şi gândul mi-e mai mult ca niciodată la vacanţă. Am reuşit în schimb, după un chin prelungit de câteva zile şi multe, multe frustrări, să învăţ o nouă tehnică: bead crochet (sau mai bine zis, croşetatul cu mărgele), deşi nu am de gând să vă arăt ce a ieşit decât atunci când va fi ceva acceptabil. Am făcut şi câteva încercări cu herringbone plat, destul de interesante, zic eu.

Una peste alta, foarte mulţumită sunt de o brăţară pe care am creat-o acum vreo două săptămâni, după ce am vândut prima variantă de brăţară Asteride. Şi cum pasiunea pentru mov nu m-a părăsit încă (se prefigureză totuşi o vară cu mai puţin mov şi cu mai mult verde şi albastru, cel puţin din punctul meu de vedere, pentru că nu am idee care ar fi culorile în trand), iată ce a ieşit în urma unei combinaţii între preluţe mov, şi mărgele de nisip roz şi auriu.










PREŢ BRĂŢARĂ: 40 RON
VÂNDUTĂ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu