vineri, 16 mai 2008

Happy summer joy!

Fără să îmi dau seama a trecut şi primăvara...mai cu astenie, mai cu alergie şi acum sunt în aşteptarea momentului când salcâmii se vor îndura de nasul şi de ochii mei şi nu or să mai producă atâta puf. Dar după salcâmi vin întotdeauna teii...bine, cu aştia nu am probleme ce ţin de alergie, dar după o săptămână în care ai mirosit flori de tei îţi vine pur şi simplu să te urci pe pereţi de la mireasma aia dulceagă.

Şi după tot chinul, gata, vara e deja instalată. Să zic ceva şi de caniculă şi temperaturi de peste 40 de grade? Nu, nu mai zic nimic că aş părea cârcotaşă. Vara e frumoasă...dacă nu o petreci într-un birou fără geamuri şi cu aer condiţionat, ci undeva pe plajă. Aşa cam de la 1 iulie până pe 15 septembrie...viseeeeee! Potrivită pentru vara ce vine este o brăţărică foarte colorată (versiunea proprie de brăţară Asteride), veselă şi care (una peste alta, lucrat-stricat, lucrat-stricat şi din nou lucrat) a necesitat vreo săptămână şi ceva. Rezultatul a meritat, sau cel puţin e doar părerea mea.

În ceea ce priveşte tehnica folosită este vorba de o combinaţie de peyote şi herringbone, iar materialul constă în mărgele mici de nisip galbene şi mov, alături de nişte delica portocalii şi câteva perluţe aurii ceva mai mari. Aaaa, şi ar mai fi ceva: închizătoarea este de tip "toggle clasp" (nu mă puneţi să traduc asta, că m-am chinuit şi nu am ajuns la nicio concluzie), este şi ea lucrată tot în pas peyote (plat şi apoi cusut în tub pentru una dintre parţi şi circular pentru cealaltă).

Ramâne doar să mă laud cu pozele de mai jos...













PREŢ BRĂŢARĂ: 35 RON
VÂNDUTĂ
pentru comenzi şi sugestii de culori va aştept pe mail sau mess

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu