sâmbătă, 17 mai 2008

Bombonici tridimensionale

Am purtat cerceii pe care vreau să îi prezint azi în urmă cu o zi la serviciu, asortaţi cu o cămaşă portocalie. Nimic nou până aici, pentru că de obicei îmi port creaţiile şi mai ales încerc să mă îmbrac după un anumit set de cercei sau o anumită brăţară sau un colier pe care l-am produs în ultimul timp.

Ceea ce mi-a plăcut cel mai mult, pe lângă faptul că cerceii aştia sunt foarte veseli şi îmi dau o senzaţie de fericire de fiecare dată când mă privesc în oglindă, este faptul că în drum spre locul de muncă (am zis cumva locul de tortură...nooo, cred că vi s-a părut...) o gâză (cred că o albină, dar nu sunt sigură) mi s-a aşezat pentru câteva secunde pe unul dintre cercei şi nu mai voia să plece. Dacă şi ei i-a plăcut şi i-a confundat cu o floare sau o bombonică, înseamnă că sunt frumoşi.

Despre tehnica de mărgelit nu-s multe de spus, dacă aţi văzut setul de triunghiuri casual - în mare e acceaşi metodă: combinaţie între peyote şi herringbone. Numai că de data aceasta, cele 4 triunghiuri ce alcătuiesc un cercel se ţes între ele şi rezultă un fel de piramidă. Şi ar mai fi ceva: "partea atârnătoare" a cercelului este o spirială ADN, la fel ca la setul cu spiralele de liliac.
















PREŢ CERCEI: 35 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu