marți, 20 mai 2008

Happy birthday to...me!

Deşi am crezut la început că ziua de ieri va fi una neplăcută (aşa se întâmplă când împlineşti o anumită vârstă), ea a debutat bine: la 12 şi un pic noaptea mâncam pizza pe canapea cu un nas cât carul (răceala îşi face de cap) când m-am gândit că deja e ziua mea şi mi-am adus aminte de mama şi am început să plâng.

Noroc cu iubi al meu...a zis că cea mai bună metodă să nu plâng este să mă facă fericită şi mi-a adus de pe balcon un superb buchet de cini cu jerbera roşii. Cine mai poate să plângă când primeşte aşa ceva??? Ziua de ieri am continuat-o cu fructe de mare şi pacheţele de primăvară (made by me), vin roşu şi filmul "The Bridges of Madison County".

Şi pentru că tot a fost ziua mea îmi permit să vă arăt ceva ce va rămâne al meu: o brăţară din coral verde şi albastru făcută Cris din Tg. Jiu (un schimb între "mărgelitoare" cu ai mei cercei mandala) şi cerceii pe care i-am făcut eu din "rezervele" pe care mi le-a trimis Cris.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu