duminică, 18 mai 2008

Stare de coral

O răceală de ultim moment şi căldura de afară sunt, trebuie să recunoşteţi, o combinaţie foarte bună pentru a mă simţi în starea de coral, adică fără niciun chef şi cu dorinţa de a vegeta. Din păcate lucru imposibil în condiţiile în care azi sunt de serviciu, dar cum ziua a fost destul de lejeră am avut timp să mă gândesc la scoici şi la corali şi aşa mi-a venit ideea să vă arăt o creaţie a mea de acum vreo două săptâmâni.

Este un set pe care l-am făcut tot la cerere şi care sper să-i placă Andreei de la Iaşi atunci când va ajunge la ea (trebuie să mai ai un pic de răbdare, Andreea, pentru că mai am de făcut şi ultimul set, cel mov...dar sper să se rezolve săptămâna asta).

Una peste alta, deşi a necesitate foarte multă răbdare, vreo săptămână de lucru, un car de mărgeuţe mici de nisip argintii şi vreo două şiraguri de perluţe albastre, tehnica nu e foarte grea şi este cea prin care se fac aşa-zişii mei "franjuri" (finge technique), oarecum asemănători cu franjurii folosiţi la cerceii mandala (despre povestea cerceilor mandala şi în ce parte a ţării au ajuns ei promit să scriu maine, pentru că e o ocazie specială).



























PREŢ BRAŢARĂ: 55 RON
PREŢ COLIER: 45 RON
PREŢ SET COMPLET: 80 RON

VÂNDUT
pentru comenzi şi sugestii de culori va aştept pe mail sau mess

Un comentariu:

  1. frumooos, racorooos;
    imi place si ma duce cu gandul la o frumusete nordica.

    a, si la menthol - cine stie, poate ai luat medicamente anti-raceala si aveau menthol si de acolo ti-a venit ideea ;)

    felicitari

    RăspundețiȘtergere