joi, 15 mai 2008

Ca sa nu ma mai bată Alis la cap...:))

Colierul de azi a fost o comandă din partea unei colege de muncă. L-am "produs" în urmă cu vreo două săptămâni şi de atunci nu am mai avut linişte cu Alis...care era foarte nerăbdătoare să îşi vadă bijuteria pe blog. Deci, draga mea colegă, postul ăsta îţi e dedicat.

Din mai multe puncte de vedere a o fost o premieră pentru mine. În primul rând, pentru că a fost prima dată când am făcut ceva după o discuţie amănunţită cu cea care avea să poarte mărgelele şi după ce mi-am conturat în minte cam cum ar fi trebuit să arate. Dintr-un anumit punct de vedere a fost şi meritul meu pentru că am reuşit să o conving pe Alis că nişte mărgele doar negre nu ar fi avut niciun farmec şi până la urmă am căzut de acord că un pic de roşu n-ar strica. Am acceptat însă faptul că roşul trebuia să apară mai puţin şi cumva la întâmplare.

O altă premieră pentru mine a fost faptul că am combinat mărgele mari din fimo plate (tot creaţie proprie - modelat, copt, uscat, lăcuit, aşteptat să se usuce) cu mărgeluţe mici de nisip. Şi iată ce a ieşit până la urmă:
















PREŢ COLIER: 35 RON
VÂNDUT
pentru comenzi şi sugestii de culori va aştept pe mail sau mess

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu