luni, 26 mai 2008

Love is in the air...

Azi... într-o stare de iubire...evident pentru my little baby...soricelul meu scump...iubi al meu, care m-a şi ajutat la piesa pe care o să o arăt azi. Aşa că azi am pregătit sărmăluţe în foi de viţă, chifteluţe cu cartofi prajiţi şi salată pentru iubi al meu. Sper să fie fericit când ajunge de la muncă.

Şi mai sper, ca în ciuda răcelii care nu îmi dă pace nici acum, să fi meritat efortul: nimic nu se compară cu o mâncare bună alături de pisoiul meu la un film bun (am avut grijă să downloadez ceva).

Cum ziceam partea de creaţie fimo aparţine iubitului meu şi asamblarea într-o pereche de cercei e "opera" mea. Ba mai mult, azi am putat roşu, deşi nu se numără printre culorile mele favorite: cerceii "made by iubi and me" (din mărgele fimo, perluţe albe şi măregel de nisip roşii) şi tricoul pe care l-am primit de la "mama soacră" de ziua mea.

P.S. :Andrada a încercat să creeze un "brand" RUXYPIXY numai că au uitat faptul că eu scriu RuxyPixy cu "Y" la sfărşitul celor două nume:))

















PREŢ CERCEI: 35 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu