sâmbătă, 31 mai 2008

Suntem vedete...

Ieri mi-a aparut un interviu pe www.pretaporter.ro

Am vorbit despre pasiunea mea, despre prietenele pe care mi le-am facut de când mă ocup cu margelitul, despre drumul de la pasiune la afacere.

"Astazi v-o prezentam pe Ruxy-Pixy, de profesie jurnalist, nu va spunem unde, dar care a descoperit o pasiune care ar putea sa ii schimbe viata.

De cand dateaza pasiunea ta si cine te-a inspirat?

Strict calendaristic, daca imi aduc eu bine aminte, sa tot fie aproape trei ani. Inspiratie? A fost destul de ciudat, un complex de evenimente.

Aveam o colega de serviciu la care am vazut un inel facut din margelute mici, mi-a placut foarte mult si am insistat sa ma duc la magazinul de la care il cumpase sa imi iau si eu unul. Evident ca nu am mai gasit. Si atunci de atunci a inceput totul.

Am alergat vreo saptamana prin vreo cateva mercerii si mi-am cumparat pungute cu margele din acelea mici, ceea ce se cheama in termeni mai tehnici, acum stiu, atunci nu stiam, margele de nisip. ..."


Mai multe detalii aici


Fetele "mărgelitoare" de pe forum au fost foarte încântate ca am vorbit şi despre ele...iar eu una nu pot decât să fiu fericită că am reuşit să le fac o bucurie, mai ales că şi ele m-au ajutat mult, din diferite puncte de vedere.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu