vineri, 9 mai 2008

Spirale de liliac

Înapoi la rutina de zi cu zi după scurta vacanţă de Paşte...de fapt înapoi de mai bine de o săptămână...dar cum au mai fost şi alte lucruri de făcut, nu am mai apucat să mai postez pe blog.

Câteva cuvinte despre cum a fost vacanţă la ţară. Pai, în primul rând mi-am îndeplinit promisiunea şi m-am uitat la cerul înstelat, dar asta doar în prima seară (când am stat pe prispă şi am mancat cozonac şi am baut vin roşu de ţară:P), pentru că de a doua zi s-a stricat groaznic vremea şi a plouat mai tot timpul, inclusiv în ziua în care ne-am întors.

Am apucat să margelesc un pic, un proiect început la ţară şi pe care nu l-am terminat încă, am vazut câteva filme la laptop (mândria lui iubi, un Toshiba Satellite, de care însă la ţară nu s-a mai dezlipit al meu "socru", care ar fi văzut si trei filme pe seară dacă se putea :)) . Am reuşit şi să citesc un pic şi da, m-am plimbat pe dealuri şi am fost la adunat de urzici. Şi poate cel mai frumos lucru din mini-vacanţa de Paşte a fost un deal acoperit de liliac. Nu glumesc, am văzut un deal plin de liliac sălbatic, movuliu şi şi foarte parfumat. Bine, şi era cât ce pe să primesc una bucată bătăiţă că am fost copil neascultător şi în ultima zi pe o ploaie torenţială m-am gândit că ar fi cazul să dau o fugă de 10 minute pe deal şi să culeg un buchet de liliac pentru acasă. Au urmat adidaşi uzi şi şosete la fel de ude, dar am scăpat de bătaie pentru că m-am schimbat imedit şi nu am răcit.

În amintirea dealului de liliac de la ţară azi m-am gîndit să vă arăt un set de spirale liliachii. Tehnica de mărgelit folosită este spirală ADN ("DNA spiral", şi nu, DNA nu are nicio legătură cu Gigi Becali:)).

P.S.: După mai multe încercări şi apeluri disperate din partea prietenelor mele de mărgelit de pe forum am schimbat fondul blogului de la negru şi am optat tot pentru ceva movuliu. Mai vedem dacă rămâne asa sau nu, dar deocamdată îmi place.














PREŢ SET COMPLET: 60 RON
PREŢ CERCEI: 15 RON
PREŢ BRĂŢARĂ: 20 RON
PREŢ COLIER: 35 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu