vineri, 25 aprilie 2008

Eleganţă în negru şi gri

Doar o zi şi vine mini-vacanţa de Paşte... pentru unii prelungită cu deja tradiţionala fugă de 1 mai la mare. La aceasta din urmă o să "chiulesc" anul acesta din motive de job, dar oricum o să mă răsfăţ cu câteva zile de Paşte la ţară aşa că tot sunt mulţumită. Cât despre mare, rămâne pentru la vară, probabil.

Până fug în vacanţă mi-am gasit un moment să vă mai arăt o creaţie de săptămâna trecută, o comandă specială pentru o prietenă de Internet din Iaşi, un set elegant din perluţe negre şi mărgele de nisip gri. Andreea, nu te supăra pe mine că am stricat surpriza şi am postat deja pozele, dar nu mai aveam răbdare până sa îţi trimit seturile pe care şi le-am promis! Celalte două sunt în procesul de creaţie şi vor fi şi ele gata, dacă mai aştepţi un pic...

Tehnica de mărgelit folosită pentru acest set este raw (ţesătură în unghi drept) cu două ace (până la urmă am reuşit să-i dau de cap şi a devenit una dintre tehnicile mele preferate, mai ales pentru că bijuteriile create în acest mod sunt foarte elegante).

Vă doresc Un Paşte Fericit şi promit să revin cât mai curând cu noutăţi!

















PREŢ CERCEI: 15 RON
PREŢ BRĂŢARĂ: 25 RON
PREŢ COLIER: 35 RON
PREŢ SET COMPLET: 65 RON
VÂNDUT
pentru comenzi şi sugestii de culori va aştept pe mail sau mess


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu