vineri, 18 aprilie 2008

Cerceluşi norocoşi

Se numără printre ultimele mele "opere" şi mi-au "mancat" vreo două zile plus una bucată sac de nervi, dar până la urmă tot i-am învins :). Modelul l-am văzut în urmă cu un an pe Internet şi nu m-a pasionat mai ales că tehnica de înşirat mărgele pe care o solicită se numără printre cele mai odioase din punctul meu de vedere: brick, cu creştere şi scădere. Asta până în urmă cu vreo câteva săptămâni când am văzut o poză cu ei pe grupul de "mărgelitoare" din toată lumea despre care v-am mai povestit.

Şi atunci m-am decis că sunt prea frumoşi ca sa-i ratez pentru simplul fapt că nu îmi place brick stitch. M-am înarmat cu răbdare şi cu vreo două după amiezi libere, am stricat vreo câţiva metri de gută, am desfacut unul dintre cercei când era aproape gata şi a ieşit ceva de care eu nu-s foarte mândră, dar care le-a entuziasmat pe prietenele mele. Ce nu mi-a plăcut mie a fost exact lucrul de care Andrada a fost cea mai mulţumită: faptul că (probabil din cauza modului în care am tensonat guta) cerceluşi au căpătat un pic de "tridimensionalitate" deşi eu îi doream plaţi.

Puţin de Sf. Patrick, puţin de Paşte...oricum nişte cercei de primăvară într-una din culorile mele preferate pe lângă mov şi albastru: verde.









PREŢ: 30 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu