marți, 1 aprilie 2008

Simplitate în peyote

Am stat ceva timp să mă gândesc până să găsesc un titlu pentru brăţara pe care o prezint azi. Şi până la urmă am ajuns la concluzia că simplitatea este lucrul ce o caracterizează. Şi nu neaparat pentru că a fost una dintre creaţiile mele de început. Ci pentru că nu am folosit niciun model special ci pur şi simplu am pus una lângă alta două gramajoare de perluţe mov şi maro şi am ales la întâmplare una sau mai multe din fiecare şi am înşirat fără să am vreun model anume în minte. Şi în final chiar a ieşit bine (sau cel puţin aşa cred eu)

Cum peyote este tehnica mea preferată (cu brick încă nu mă înţeleg aşa bine, iar celelalte necesită ceva mai multă răbdare şi dacă nu le exersez măcar o dată pe lună ajung să le cam uit, deşi unele dintre ele dacă nu chiar toate arată foarte bine o dată ce ai reuşit să te prinzi cum stă treaba cu ele) revin şi acum cu plăcere la acest gen de împletitură, cu atât mai mult cu cât nu trebuie să urmez un model. Cu peyote după model strict e altă poveste...acum ştiu cum să citesc un grafic şi să lucrez după el, dar când l-am învăţat a fost un adevărat chin :((. În momentul în care am creat feng-shui-ul aveam deja experienţă, cu alte cîteva "panouaşe" cu semnul meu zodical şi cel al lui iubi şi era deja mai uşor deşi am avut multe de învăţat şi atunci.

Deci hai să ne bucurăm de simplitate...






PREŢ: 30 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu