joi, 17 aprilie 2008

Set de triunghiuri casual

Astăzi e zi de muncă... şi cum o zi de muncă începe la 8 dimineaţa cu o trezire în ultima secundă a ceasurilor ce sună deja de la 7 şi un pic (spre disperarea iubirii mele pentru că azi-noapte telefoanele au fost la încărcat, deci pe partea mea de pat, şi mie mi-a fost lene să le opresc - evident a urmat o jumătate de oră de mutre încruntate şi mârîituri de genul "măcar atât puteai să faci şi tu, să întinzi mâna şi să le faci să tacă") şi se sfârşeşte pe la orele 11 noaptea când îmi trag o secundă sufletul pe canapea cu o ţigară şi ceva de mancare, pentru a mă prabuşi apoi în pat...în fine, ideea e că într-o astfel de zi nu am cum să mă îmbrac decât comod că altfel aş muri până seara.

Şi atunci ce e de asortat la o costumaţie ce se compune din să zicem pantaloni negrii şi o bluză oarecare gen tricou, cămaşă sau ce o mai fi ea? Păi cum azi am ales o bluză tot neagră în mare parte m-am gândit să mai înveselesc toată atmosfera cu una bucată set de triunghuri verzi-albastre.

Tehnica triungiurilor de mai jos mi-a dat ceva bătăi de cap pentru că am văzut câteva bijuterii de acest gen pe Internet şi pur şi simplu am visat vreo câteva noapţi la rând să am şi eu un set aşa. Surpriză totală, însă... modelul ia-l de unde nu-i. După săpături de vreo săptămână pierdusem orice speranţă şi m-am gândit să apelez la ajutorul unor fete dintr-un grup de "mărgelitoare" din toată lumea cu care mai schimb păreri din an în paşte. Şi în cele din urmă una dintre fete s-a oferit să îmi explice. Am stat şi am descifrat cum stă treaba şi când am început să lucrez am descoperit că e mai simplu decât mă aşteptam: o combinaţie de peyote şi herringbone foarte simpatică şi uşoară. Ce ar mai fi de spus? Pai, această tehnică poate fi utilizată pentru o mulţime de forme geometrice printre care pătrate, hexagoane, octogoane şi chiar stele.














PREŢ: 55 RON
PREŢ CERCEI: 25 RON
PREŢ INEL: 20 RON
PREŢ COLIER: 20 RON
Oferrit la schimb cu alte bijuterii Letiţiei, la comandă pot face altul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu