luni, 26 octombrie 2009

Mix-media art deco dragonfly

Ştiu sună pompos. Şi poate tocmai de accea necesită câteva explicaţii. M-am decis în urmă cu câteva zile să paritcip la un concurs de design de bijuterii organizat de forumul Lucru de mână. Tema era un colier în silul Art Deco.

Am citit câte ceva despre acest curent şi despre bijutierii perioadei. Trebuie să recunosc faptul că am avut un fel de love at first site pentru francezul Rene Lalique şi mai ales pentru una din creaţiile sale, mai precis pentru o borşă numită Femeia libelulă - eleganţă, feminitate, fluiditate, culoare şi mai ales ce culoare (exact cele care m-au obsedat pe mine în ultimul timp - albastru turqoise, cupru şi auriu.


Cum am pus eu în partică inspiraţia perioadei Art Deco vedeţi mai jos, dar nu înainte de a da câteva detalii tehnice. Colierul este o primă încercare a mea de mix-media, mai precis de a amesteca materiale şi tehnici. În primul rând am folosit mărgele de nisip de 2 mm negre şi mărgele de nisip tubulare de 3 mm auriu cuprat, mărgele acrilice faţetate megre şi lanţ de cupru.
În al doilea râand piesa centrală a colierului este o libelulă în tehnica peyote asemănătoare frunzelor ruseşti. În al treilea rând pentru restul colierului am alternat bucăţi de lanţ cu mărgele faţetate.

Cred că am spus destule şi e mai bine să las imaginile să vorbească, nu ânainte de a vă invita să mă votaţi începând de mâine pe forumul Lucru de mână






PREŢ: 150 RON
VÂNDUT

LATER EDIT: M-am conformat ideii sugerate de o prietena de pe un forum de margelit şi am încercat si nişte poze pe un fond alb





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu