joi, 29 octombrie 2009

Stop to smell the roses

Am fost azi, pentru câteva ore la ţară. O mică evadare din oraş: doar o oră pe faimoasa Autostadă a Soarelui şi vreo două ore la o rudă îndepărtată. Un pic de aer curat şi o mulţime de frunze de toamnă. Ploaia ne-a gonit din nou spre Bucureşti, pe la prânz.

Din frunzele de toamnă a răsărit, după vreo 10 minute de migăleală acasă ...un buchet de trandafiri.








LATER EDIT: A doua zi, deşi burniţa, m-am oprit câteva minute în parcul de la Obor şi nu m-am putut abţine să mai adun o colecţie de frunze de toamnă. Din ele au ieşit două noi buchete de trandafiri. Unul l-am dus la cimitir, iar al doilea (cel pe care îl vedeţi în pozele de mai jos) a ajuns la cumnata mea. Sper că i-a plăcut :)


Un comentariu:

  1. Cel mai original buchet pe care l-am vazut, la fel ca si bijuteriile pe care le creezi

    RăspundețiȘtergere