sâmbătă, 24 octombrie 2009

Set prinţesa de gheaţă

Am lucrat în urmă cu două săptămâni la un cordon sprială ADN foarte lung, de vreo 1 m şi 30 de cm, o comandă pentru o fată foarte simpatică din Baia Mare. O spirală gri cu alb simpatică şi migăloasă, mai ales prin prisma lungimii. Din păcate nu am la ea decât vreo 2 poze făcute pe grabă şi cu lumină foarte proastă dat fiind faptul că era o zi noroasă cea în care l-am pus la poştă.

Cert este faptul că o parte din el l-am lucrat în timp ce stăteam la cafea cu cumnata mea şi ea mi-a sugerat că mai multe rânduri de spirală ar fi interesante ca brăţară. Mi-am pus imaginaţia la lucru câteva zile mai târziu şi aşa a luat naştere brăţara de la setul Prinţesa de Gheaţă. Mai apoi s-a născut ideea cerceilor tot cu trei rânduri de spirale şi cu un accesoriu argintiu antichizat. De aici pnână la colier nu a mai fost decît un pas. Cel al imaginaţiei ceva mai rapid, mai lent cel al punerii în practică, pentru că a necesitat vreo 3 zile de muncă. Pe scurt, aşa a apărut Prinţesa de Gheaţă. După cum am spus tehnica este cea de spirală ADN, pe care am mai folosit-o până acum de câteva ori, inclusiv la Spiralele de liliac







PREŢ COLIER: 120 RON
PREŢ BRĂŢARĂ: 50 RON
PREŢ CERCEI: 40 RON
PREŢ SET COMPLET: 190 RON

2 comentarii:

  1. FFFF frumos setul! Imi place tare mult ceea ce faci. Daca nu te superi, sunt incepatoare in ale margelitului, si te-as ruga sa ma ajuti cu niste sfaturi. Uite si inceputul meu :http://margelefantezie.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri. Sa stii ca imi place sincer ce faci, eu nu as spune ca esti incepatoare, pentru ca multa lume nu poate sa faca ce faci tu chiar de la inceput. Cat despre sfaturi nu stiu ce as putea sa iti spun, eu am invatat multe lucruri de pe net, de fapt totul. Am cautat si am gasit sute si sute de modele, apoi mi-am mai folosit un pic si imaginatia si cam asta a fost. Daca vrei informatii despre anumite materiale, modele, accesorii etc. nu ezita sa ma intrebi.

    RăspundețiȘtergere