marți, 2 februarie 2010

Brăţară Egipt

Am făcut-o acum vreo câteva zile şi m-am enervat îngrozitor că nu am mărgele negre lucioase şi egale. Mă gândesc din ce în ce mai des să trec pe toho sau orice mărgele japoneze, dar preţurile acestora mă ţin încă pe loc. Ar mai fi o variantă cu cele ceheşti, dar astea au orificiul mai mic şi e mai greu de lucrat herringbone sau peyote cu ele. Oricum, dacă ştiţi vreo ofertă de ceheşti ieftine, let me know.

Modelul e inspirat de aici şi fiecare element mi-a luat aproximativ 4 ore de muncă. Destul de binişor, comparativ cu cât ştiam eu că ar fi viteza mea la peyote. Să zicem că a fost şi un soi de lecţie pentru că în sfârşit am învăţat foarte bine să fac peyote cu număr impar de mărgele. Şi am folosit şi câteva din mărgelele mari faţetate aurii de la Moscova. Bref, asta e brăţara mea egipteană cu cele 3 simboluri: (Ankh - viaţă, sănătate, fericire; Floarea de Lotus - frumuseţe, purtate, bunăstare; Scarabeul - naştere, renaştere, revitalizare).





PREŢ: 120 RON
VÂNDUTĂ

Un comentariu:

  1. Dupa parerea mea, Toho merita banii. Si eu m-am codit multa vreme sa-mi cumpar, dar acum cand vad cat de placut e sa se aseze toate margelele la fel, si cat de "profesionist" arata... nu ma mai indur sa ma intorc la margelele mele vechi.

    RăspundețiȘtergere