luni, 1 februarie 2010

Sârmă din nou şi Think Pink

Nu sunt fan culoarea roz, dar deja ar trebui să ştiţi asta dacă aţi văzut lucrările mele de până acum. Şi dacă nu sunt fan asta nu înseamnă că o consider "culoare pitzi" sau mai ştiu eu ce. Nu, ci doar cănu mi-a plăcut niciodată, nu mă dau în vânt după chestiile roz şi pufoase şi cu asta basta.

Şi poţi să observi asta şi dacă scormoneşti prin rezerva mea de mărgele. Cu foarte mare greutate o să dai peste ceva roz, în timp ce verdele şi albastrul sunt peste tot, poate şi movul deşi mai puţin în ultima perioadă. Aşa încăt tema de săptămâna asta de la Bea a fost challenging mai ales prin prisma materialelor. Să zicem că m-am descurcat onorabil ţinând cont că am dat în ultima secundă de ceva cristale roz, achiziţionate în urma expediţiei la Dragon. So here it goes! (Ştiu, pozele lasă de dorit - note to self: să nu mai fac poze cu blitzul la chestii argintii şi din cristale)





PREŢ SET THINK PINK: 55 RON

M-am jucat un pic şi cu link-uri. Pentru că mă tot documentat pe net pentru colecţia Romanov, am descoperit că există o tehnică chainmaille care se cheamă aşa şi care are la bază stilul bizantin. Evident că am învăţat mai întâi stilul bizantin şi pandantivul de mai jos a sfârşit cu o agăţatoare bizantină.

Şi la final am făcut şi o preche de cercei din cupru şi cristale albastre în stilul Romanov.

PREŢ: 35 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu