luni, 8 februarie 2010

The new color combination is violet and green

Mi-am plăcut de când mă ştiu. Dar ideea de a le combina mi-a venit deabia acum vreo lună când mi-am făcut un inel o piatră swarovski mini rivolli vitrail şi ceva seed japoneze aduse de tata de la Moscova (evident, ştie foarte bine că verde şi mov sunt culorile mele preferate).

Mai nou, albastru şi cupru par să fie înlocuite de violet-verde ca pasiune pentru combinaţii de culori şi e bine că e aşa pentru că am cam reuşit să termin rezerva de mărgele cuprate şi până la o nouă "alimentare" experimentez cu altceva. So, here it goes my gold-violet-green earrings wainting for the summer.





PREŢ: 35 RON

Last but not least, lucrez la setul Anastasia şi am decis să merg pe aceeaşi combinaţie de culoare. Câteva imagini, doar aşa că să vă stârnesc un pic curiozitatea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu