joi, 22 aprilie 2010

Colecţia Flora: Dragonfly Effect

Iniţial libelula, care este punctul de atracţie al colierului de faţă, a fost concepută pentru unul dintre primele două piese al colecţiei: Narcisă în Ramuri de Liliac sau Poiana Narciselor(nu îmi mai amintesc exact care), dar am constatat că l-aş fi încărcat prea mult.

Baza lucrată în netting a fost o încercare pentru al 5-lea colier al colecţiei (nu vă spun decât că e cu maci), dar s-a dovedit în final prea bogată pentru ceea ce voiam şi am decis să fac o alta. Prin urmare, Dragonfly Effect a rezultat din două încercări pentru alte piese. Nu mi-am dat seama că ar putea ieşi ceva decât în momentul în care cele două bucăţi (baza şi piesa centrală s-au găsit din întâmplare pe masa mea de lucru - libelula uitată undeva pe tastatură, plasa pe post de rebut în care eram tentată să bag foarfeca). Am observat că folosisem aceleaşi mărgele de 2 mm gri cu miez argintiu. Libelula a strigat către plasă şi uite aşa şi-au găsit utilitate, dar mai ales unitate.

Pentru că totul a fost o întâmplare, şi pentru că are un aer SF şi pentru că s-a născut dintr-o întâmplare, colierul a primit numele de Dragonfly Effect, inspirat de titlul unui film care mi-a plăcut mult în urmă cu câţiva ani.



PREŢ: 150 RON
VÂNDUT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu