marți, 4 martie 2008

La Moscova frunzele cresc mai greu

M-am minunat şi eu cum de a putut să-mi iasă un titlu aşa de poetic :P, dar este foarte legat de post-ul de azi din mai multe motive. În primul rând pentru că vreo lună am căutat în disperare modelul de azi, înâi pe site-uri în engleză şi apoi pe cele în rusă, după care l-am implorat pe tata să-mi cumpere cărţi de mărgelit de la Moscova şi tot nu am găsit ceea ce căutam. Pur şi simplu începuse să mă obsedeze modelul, dar nu găseam decât fotografii ale produselor finite şi mă enervam încercând să pricep cum de le ieşeau altor fete asemenea minunăţii şi mie nimic.

Când în cele din urmă abandonasem ideea ca îmi va ieşi ceva şi mă consolasem cu o plimbare în vară la Moscova în care să caut prin magazine cu cărţi de mărgelit, am descoperit modelul pe un site în rusă şi mi-am dat seama că dacă ai înţeles ce şi cum e foarte simplu de lucrat. Dacă mi-ar fi dat prin cap să studiez mai bine prima tehnică de mărgelit pe care am învaţat-o (peyote) probabil că aş fi reuşit să mă prind de la început cum se fac frunzele, fără să am nevoie de un model, dar...am fost un învăţăcel care a cam ars etapele. În ceea ce priveşte tehnica, am cam spus totul: se cheamă "russian leaves" (deci, frunze ruseşi) sau "peyote leaves" (frunze cu tehnica peyote), iar culorile se numără printre favoritele mele, cel puţin verdele.








PREŢ: 25 RON
VÂNDUŢI
pentru comenzi şi sugestii de culori va aştept pe mail sau mess

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu