luni, 3 martie 2008

Alteţea Sa Regală...regina Olandei!

Cand am creat setul de astăzi nu am avut în minte nici măcar un moment titlul dat mai sus. Era printre primele mele încercări, printre primele mele tehnici şi după vreo câţiva metri de gută stricată şi câteva zile de nervi... a ieşit! Am fost foarte fericită şi mai exact extrem de fericită când una din prietenele mele s-a entuziasmat văzând braţara din acest set. Şi am mai fost şi foarte mândră când m-a întrebat cum de a putut ieşi aşa ceva din mărgeluţele alea mici :D.

Povestea Alteţei Sale regale de Olanda??? Din cauza Domniei Sale am fost exilată de pe masa mare din sufragerie la o măsuţa mai mică, ce ulterior a devenit "atelierul meu". Cum s-a întâmplat asta? Pai la scurt timp după mutarea în noul nostru apartament şi după vreo jumătate de an de amenajări interioare împărţeam cu a mea jumătate una bucată masă de 12 persoane pe care tronau pe de-o parte una bucată monitor de programator de 21 de inci (old fashion one, cu tub în spate ceea ce il face mai mare decât un televizor la fel de old fashioned), iar pe de altă parte una bucată monitor de 15 inci şi cateva zeci de punguţe de mărgele. În momentul în care punguţele de mărgele au devenit mai multe şi mai multe şi resturile "operelor mele de artă" au început să se extindă la mai mult de jumătate de masă cineva a decis că e momentul să fiu exislată pe o altă masă. Şi cred că momentul a coincis cu crearea Alteţei Sale Regale de Olanda, în primul rând pestru că am folosit o mulţime de mărgele de toate culori şi tipurile şi pentru că era nevoie de ceva spaţiu pentru ele.

De ce îi spun alteţea sa regală de Olanda? Pentru că tehnica folosită pentru acest set este "dutch spiral" (spirală olandeză) şi pentru că este un set destul de sofisticat, care se preteză la o "costumaţie" ceva mai oficială. Şi poate şi pentru că am folosit nişte culori regale: mov, roz, auriu.












PREŢ BRĂŢARĂ: 25 RON
PREŢ COLIER: 40 RON
PREŢ SET: 55 RON
SCHIMB CU LETI, adică nu îl mai am, dar pot face ceva asemănător la cerere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu