luni, 17 martie 2008

Timp pentru mine

În Bucureştiul tot mai aglomerat (oau, ce noutate v-am spus!!!) unde pregătirile pentru summit sunt în toi şi se vorbeşte aproape non-stop despre cum vom ne vom descurca să mergem la serviciu timp de 3 zile în care vom avea privilegiul să respiram acelaşi aer cu Bush şi Putin, în Bucureştiul în care metroul nu a prea mers azi pe la Obor (facem pariu că "doreii" de deasupra pasajului, aia care cică sunt plătiţi să mute linia de tramvai de pe marginile pasajului chiar pe mijloc, au ceva legături cu asta?), în Bucureştiul care sufocat ridică ochii spre primăvara de afara... mi-am permis luxul să îmi iau timp numai pentru mine.

Am mărgelit de dimineaţă, am ieşit puţin la cumpăraturi mai pe la pranz şi am trecut cîteva minute prin parculeţul de lângă casă, am revenit acasă şi am continuat să-mi beau cafeaua pe canapea în compania unor margele negre si verzi (Andra e vinovata!), iar pentru după-amiază programul sună cam aşa: preparat tzatziki cu legume la oak şi pui a la KFC, mutat nişte flori în ghivece mai mari şi un pic de ordine prin casă.

O zi feng-shui...:)) Şi pentru că tot am adus vorba de feng-shui şi am promis mai jos să îmi arăt creaţia de perete care calmează spiritele pe peretele de deasupra patului, ma ţin de cuvânt. Feng-shui-ul meu e din perluţe aurii şi mov, nu mă întrebaţi câte la număr pentru că nu mi-am pus niciodată problema, a necesitat cam vreo 2-3 săptămăni de muncă a câteva ore zilnic, este realizat în tehnică peyote cu două mărgeluţe luate o dată şi cu câţiva bănuţi atârnaţi. Nimic special, poate doar modelul...Prima reacţie a toturor celor care l-au văzut a fost: ce simbolizează literele? Aşa că m-am gândit să scriu aici o dată pentru totdeauna: scrie feng-shui în caractere chinezeşti, iar modelul l-am găsit pe undeva pe net, greu de spus unde, în condiţiile în care au trecut vreo doi ani de când l-am făcut. A fost un fel de dar al meu pentru noua mea casă şi zic eu a fost benefic.

P.S.: Da, mi-am permis luxul de a mă rasfăţa o zi cu ce îmi place să fac. Apropo, aţi văzut că au înflorit copacii?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu