marți, 17 februarie 2009

Foto-poveste moscovită - partea a VII-a

Luni, 29 decembrie 2008 - ora 21.16 (în aşteptarea a nimic sau a întoarcerii acasă)

Azi ne-am trezit devreme. La ora 8 la cât trăgea tata de mine să mă dau jos din pat nici măcar nu era pic de lumină pe cer. Am plecat la ora 9.00 de la amabasadă pe traseul obişnuit: troileibuz până la Kievskaya, metroul până la Alexandovski Sad. La tata la birou.

Avântul meu de fotograf a fost ceva mai potolit azi aşa că m-am limitat la câteva cadre prin metrou.

Staţia Kievskaya Arbaţkaya

Staţia Prospect Myra


După am reuşit să îmi iau zborul pentru o oră pe Noul Arbat. Şi bineînţeles că am încurcat drumurile la primul prehod (pasaj). Am mers mai mult de 15 minute prin frig şi când mi-am dat seama că am greşit drumul deja durerea de sinusuri era în floare. Pus glugă, întors la perehod. M-am lămurit în cele din urmă care e direcţia.

Am ajuns în cele din urmă la Dom Knighi – un tur rapid pe la cărţile în engleză. Junk-lit e foarte scumpă, dar poate că îmi iau mâine „Război şi Pace” în engleză care pare ieftin –mai puţin de 300 de ruble. Nu spuneţi la nimeni dar am mai cumpărat o carte de "mărgelit"...

Am alergat prin ninsoare să ajung la timp la tata la office. Senzaţia de libertare nu îmi dădea pace. Am uita de tot ce înseamnă chinurile din Bucureşti şi am fugit prin zăpada albă a iernii moscovite. Pentru câteva minute m-am simţit a o pasăre scăpată din colivie.

Apoi am fost la Novy Alexeevskaya, la magazinul de mărgele, cel mai mare magazin de mărgele din Moscova, care se află într-o scară de bloc dar sincer are cele mai minunate mărgele de toate tipurile şi toate neamurile. Să spun câte ruble a mai dat tata pe fundul meu si pe mărgelele mele ar suna a laudă............

Ne-am întrors cu metroul la Kievskaya şi am ai făcut câteva cumpărături în Mall Evropa. În seara asta, meniul a fost compus din supă de ciuperci şi kotlet a la Kiev cu legume şi cartfi prajiţi. După masă am fost „în deal” şi am luat câteva cadouri pentru copii. Mă duc la somn, nb!!!

În deal
Restaurantul uzbek din deal

Un mic bonus pentru azi, de fapt mai degrabă o obsesie a mea: când m-am întors din deal zăpada era aşa de frumoasă în poieniţa din ambasadă şi turnurile psihedelice atât de luminoase încât nu m-am putut abţine să nu mai fac vreo două, trei poze:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu