duminică, 22 februarie 2009

Foto-poveste moscovită - partea a VIII-a


Miercuri, 31 decembrie 2008
ora 13.38 - Ultima zi a anului şi ultima zi în Moscova

Nu am mai scris ieri pentru că am fost foarte obosită şi de ieri seară m-a luat şi o răceală chinuitoare cu dureri groaznice de sinusuri. Să mai alerg altă dată cu capul gol prin ninsoare! Ieri am fost în cele din urmă la Park Pobeda (Parcul Victoriei) şi ne-am plimbat vreo două ore şi am făcut poze.

Staţia Kievskaya Kalţavaya

Up & down la metrou

Parc Pobeda

Biserica Hristos a Înviat din Parc Pobeda


Arcul de Triumf

După masă am mai dat o tură de una singură până „în deal”.

Azi am dormit până târziu, adică până pe la 10.30 şi am făcut bagaje şi nişte snitzele pentru noaptea de Revelion. Din cauza răcelii nu am avut chef să ies din casă. Prin urmare rămâne să vizitez Novo Divici şi să mă plimb pe Podul de Sticlă cu altă ocazie.

La 21.40 pleacă trenul de la Kievskaya şi până atunci nu mai am altceva de făcut decât o baie să ma îmbrac. Dacă mai am timp poate o să şi citesc un pic deşi îmi drămuiesc paginile pentru că nu mai am multe cărţi la mine.

Deci până la urmă ne întoarcem, nu îmi pare nici bine şi nici rău. E o senzaţie a unui vid ce trebuie umplut şi poate că mi-e mai bine acasă. Nu mă întorc decât pentru Rudotel şi pentru casa mea, în rest nu mai am pentru cine sau pentru ce să revin în Bucureşti.

Un comentariu:

  1. Si tot in Bucuresti ai ajuns =)) acum poti sa iti plangi mai bine de mila.

    RăspundețiȘtergere