miercuri, 13 februarie 2008

Cerceluşi baby blue and pink

Ei chiar nu au o poveste...Pur şi simplu mi-au plăcut culorile astea două combinate cu o perlă neagră în mijloc. Şi se numără de asemenea printre primele mele creaţii. Dacă îmi amintesc bine au fost creaţi într-o perioadă în care eu şi al meu iubi ne apucasem să redecoram apartementul în care stăm azi şi eu mai trăgeam chiulul de la curăţat şi ajutat pentru a înşira câteva mărgele (oki, recunosc...chestii de genul ăsta mi se mai întâmplă şi în ziua de azi...adică si acum mai trag chiulul la muncile casnice pentru a mai înşira două, trei mărgele).
Despre tehnică nu sunt foarte multe de zis: în engleză se numeşte netting (un fel de plasă, reţea, fileu, împletitură care poate căpăta foarte multe forme, iar cele mai folosite sunt cele de stea sau floare, deşi este la fel de utilizată la coliere la baza gâtului şi multe alte forme inclusiv brăţări şi cercei). "Ţurţuri" sunt aşa numita tehnică finge.








PREŢ CERCEI: 20 RON

Un comentariu: