miercuri, 13 februarie 2008

În ton cu ziua de mâine...

Nu-s eu un mare fan al sărbătorii de mâine, pentru că nah...ca orice român semi-snob...îmi place să mai zic din când în când că Sf Valentin nu e o sărbătoare românescă şi că eu şi a mea jumătate avem alte 364 de zile pe an în care ne putem arăta că ne iubim. Aşa că de multe ori ziua asta e ceva de genul o ieşire în oraş sau un film la calculator şi o sticlă de vin, eventual gătit ceva special şi de multe ori un cadou simbolic.
Revenind la mărgele...pentru azi două perechi de cercei în ton cu 14 februarie şi apropiatul 1 martie. Primii dintre ei sunt din mărgeluţe de nisip albe şi roşii în pas brick (cărămidă), ceilalţi din perluţe roşii şi mărgele de nisip ceva mai mari alb-transparent.
P.S.: pentru că tot am vorbit în acest post de jumătatea mea...într-una dintre pozele cu cerceluşii în formă de inimioare apare şi o creaţie a lui - o cupă din bucăţi de scoici culese din Constanţa cu ocazia primului nostru Revelion petrecut împreună. Nu aş băga mâna în foc, dar cupa cred că am primit-o de un Sf. Valentin din ăsta, acum vreo 3-4 ani...














PREŢ CERCEI INIMIOARĂ: 25 RON
PREŢ CERCEI LUNGI: 35 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu