marți, 12 februarie 2008

Ineluşe în pas peyote

Oki....stiu că v-am băgat în ceaţă cu titlul şi ar trebui să explic, cel puţin pentru cei (cele) care nu se ocupă cu mărgeleala. Deci, o tehnică de înşirat mărgele care nu presupune existenţa unui război de ţesut, ci doar un ac, niste gută, mărgelele şi ceva răbdare.
Pentru mai multe detalii un search pe Google cu "beading peyote" ar putea fi mai interesant decât zecile mele de explicaţii.
Povestea lor este simplă, iar fraţii si surorile lor sunt ceva mai mulţi: din cate îmi aduc eu aminte cîţiva "vieţuiesc" pe la Ioana şi Ionela, unul a ajuns la Andrada, cred că şi Roxana deţine unul şi în fine, dacă fetele îşi mai amintesc cui i-am mai făcut aşa ceva, pot să posteze ele mai jos în comentarii (cu scuzele de rigoare că am început să uit...deh, bătrâneţea asta). Revenind la poveste! Nu au propriu-zis una ci mai degrabă se numără printre primele mele "producţii", foarte migăloase atunci pentru că îmi lua cam o jumătate de zi să fac unul şi cu siguranţă pasul peyote a fost prima tehnică învăţată, în afara clasicei înşirări de mărgele pe o aţă, într-un singur fir.
În afara celui roz cu maro care i-a revenit Andradei în urma sesiunii de poze de acum două zile, restul sunt disponibile, iar sugestiile cu privire la combinaţiile de culori sunt binevenite.
Aaaa, da şi ar mai fi ceva de spus: inelul cu perluţe mov şi mărgele mici de nisip este o producţie mai nouă în pas RAW (right angle weave, sau cam aşa ceva, adică împletitură în unghi drept).








PREŢ INEL: 15 RON/buc.

Un comentariu: