joi, 21 februarie 2008

Dintr-o altă viaţă...mult mai liniştită

Revin cu postările după câteva zile mai agitate în care nu am avut timp nici de mărgelit nici de scris pe blog. În sfârşit o zi în care am avut timp de mine, de cumpăraturi, de gatit şi poate până diseară reuşesc să pun mâna pe ac şi mărgele, că inspiraţia mă cam bântuie azi, iar restanţele la capitolul mărgele sunt multe (un set de triunghiuri, nu spun mai mult şi o "comandă specială" de colier la baza gâtului pentru Măriouka (nu cuminăţica mea, ci colega mea de serviciu).

Ok, gata cu introducerea. "Subiectul" acestui post: un colier beduin (aşa se chema modelul lui original), dar pe care o zuză de prietenă (Nah, că am scris şi de tine, naşi-meo!!!!), Miki mai exact, l-a denumit în glumă Colierul Mileu :)). Dacă are o poveste a lui??? Da, cred că are...se numără printre cele mai chinuitoare chestii pe care le-am făcut pentru că e dintre cele de început şi mi-au trebuit cîteva zile bune de înşirat şi deşirat, tăiat, rupt şi început de la capăt pentru a înţelege în cele din urmă schema şi cred că vreo două săptâmâni a câteva ore pe zi să ajung la produsul final. E drept că atunci când l-am făcut timpul curgea ceva mai încet decât azi...
În ceea ce priveşte tehnica folosită, e ceva mai greu de explicat. În engleză se numeşte ceva gen "complex single needle bead netting variation" (gata, v-am băgat în ceaţă!!!). Într-o încercare de traducere personală: variaţiune de fileu complexă utilizând un singur ac. Poate noile mele prietene într-ale mărgelitului au înţeles cât de cît despre ce e vorba...











PRET: 45 RON
VÂNDUT
pentru comenzi şi sugestii de culori va aştept pe mail sau mess

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu