luni, 24 august 2009

Thing a day - prima săptămână (cea albastră)

În urmă cu ceva timp am citit pe undeva pe blogurile de craft pe care le mai frecventez din cand în cand despre un soi de competiţie ce are loc în fiecare an în luna februarie. Ideea e destul de simplă, dar mi-a plăcut foarte mult şi cum nu am participat, pentru ca am descoperit competiţia prea târziu, m-am gandit să o adaptez. Toţi cei care se înscriu trebuie ca timp de o lună să creeze câte un un obiect pe zi (în funcţie de hobby-ul fiecăruia) şi să posteze fotografii ale acestora.

Buuun! Cum săptămâna trecută şi săptămâna asta dispun de ceva timp liber şi mai ales inspiraţia, am decis să ţin un Thing-a-Day al meu de 14 zile. Mai jos pozele cu creaţiile de săptămâna trecută, cu precizarea că a fost o săptămână albastră-cupru :D

Thing-a-Day-ul de luni, 17 august - brăţară în pas peyote, din mărgele de nisip de 2 mm cupru, perluţe albastre şi mărgele de nisip de 4 mm cupru cu închizătoare cupru





PREŢ BRĂŢARĂ: 30 RON
VÂNDUTĂ
pentru comenzi şi sugestii de culori va aştept pe mail sau mess


Thing-a-Day-ul de marţi, 18 august - brăţară spirală olandeză (nu mai încercasem pasul ăsta de muuuult timp şi mi-am adus cu plăcere aminte de el) din mărgele de nisip albastre de 2 mm, mărgele de 2 mm bleu, mărgele tubulare cuprate, perluţe bronz şi mărgele de 4 mm cuprate cu închizătoare carabinieră bronz



PREŢ BRĂŢARĂ: 35 RON

Thing-a-Day-ul de miercuri, 19 august - Cercei spirală olandeză ovali din mărgele de nisip albastre de 2 mm, mărgele de nisip de 2 mm bleu, mărgele tubulare cuprate, perluţe bronz şi mărgele de 4 mm cuprate, alături de mărgele mari albastre şi cu tortiţe bronz




PREŢ CERCEI OVALI: 30 RON

Thing-a-Day-ul de joi, 20 august - Cercei spirală olandeză rotunzi din mărgele de nisip albastre de 2 mm, mărgele de 2 mm bleu, mărgele tubulare cuprate, alături de mărgele mari pătrate bleumarin şi cu tortiţe bronz



PREŢ CERCEI ROTUNZI: 28 RON


Thing-a-Day-ul de vineri, 21 august - colier foarte lung din "mărgele" mari create în spirală olandeză din mărgele de nisip albastre de 2 mm, mărgele de nisip de 2 mm bleu, mărgele tubulare cuprate, perluţe bronz şi mărgele de 4 mm cuprate, alături de mărgele mari bleumarin





PREŢ COLIER: 80 RON
VÂNDUT
pentru comenzi şi sugestii de culori va aştept pe mail sau mess


Thing-a-Day-ul de sâmbătă, 22 august - cercei din "mărgele" mari create în spirală olandeză din mărgele de nisip albastre de 2 mm, mărgele de nisip de 2 mm bleu, mărgele tubulare cuprate, perluţe bronz şi mărgele de 4 mm cuprate, alături de mărgele mari bleumarin


PREŢ CERCEI: 25 RON


Thing-a-Day-ul de duminică, 23 august - a fost de fapt un set, mai precis două bijuterii după cum urmează:

1. brăţară valuri în pas herringbone (nedbele) din mărgele de 2 mm cupru, perluţe albastre şi mărgele de 4 mm cupru cu închizătoare cupru



PREŢ BRĂŢARĂ VALURI HERRINGBONE: 30 RON
VÂNDUTĂ
pentru comenzi şi sugestii de culori va aştept pe mail sau mess


2. inel în pas peyote, din mărgele de nisip de 2 mm cupru, perluţe albastre şi mărgele de nisip de 4 mm cupru (aceleaşi mărgele ca la brăţara peyote şi la cea herringbone)


PREŢ INEL PEYOTE: 15 RON

Pentru a încheia săptămâna albastră (deşi am mai creat ceva tot albastru şi luni), mi-am pictat pentru prima dată în viaţă unghiile în albastru :)) A se observa de asemenea inelul în combinaţia cu cele două braţări.


Aşa ca a fost o săptămână...blue:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu