miercuri, 26 august 2009

Thing-a-Day-ul de miercuri şi cheltuieli aiurea

Prea multă cola în ultimul timp, ceea ce a generat o mică insomnie azi-noapte, ceea ce a generat la rândul ei ceva dureri de cap azi dimineaţă. Prin urmare azi am fost un pic întoarsă pe dos şi nu prea am avut chef de mărgelit.

Aşa că m-am relaxat cu ceva cumparaturi. Şi evident că m-am enervat din nou. Remind me să nu mai cumpăr niciodată nimic, dar absolut nimic de la Picasso. Cum naiba să coste un nasture 4 lei???Cum??? Nici măcar nu era din sidef. E un nasture şi nici măcar nu avea preţul afişat. Să mă învăţ minte să mai iau ceva fără să întreb cât costă!


Şi dacă tot am fost pusă pe cheltuit nu m-am oprit la un nasture. Mi-am luat două cărţi: Romanul adolescentului miop de la Jurnalul (am citit-o demult şi îmi aduc aminte că mi-a plăcut foarte mult) şi un junk-lit din colecţia Chic de la Polirom (una dintre ultimele apariţii), lumânărici cu aromă de alune şi cappuccino, un elastic de păr şi un set de window deco.


Şi aşa mi-a mai trecut durerea de cap :)). Cu ocazia asta am descoperit că nu am mai mult de 12 ani. (E bine de ştiut!) Pentru că setul de sun deco era recomandat copiilor între 3 şi 12 ani, deci am peste 3 ani :D. Bine, ştiu că o să râdeţi de mine, dar chiar voiam să văd cum funcţionează cerneala pentru sticlă şi tuburile profi sunt foarte scumpe.

Deci azi Ruxy a pictat o albinuţă de atârnat la geam. Se pune la Thing-a-Day?



Revenind la lucrurile mai serioase, iată şi Thing-a-Day-ul de azi: colier multicolor din mărgele de nisip de 2 mm şi pandantive acrilice aurii.






PREŢ: 40 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu