sâmbătă, 29 august 2009

Thing-a-Day-urile de sâmbătă

Azi nu m-am mai gândit deloc la albastru. În schimb, cum rămăasesm în pană de gută, am făcut o plimbare prin zonă la un magazin de pescuit. Şi am făcut o adevărată afacere: 300 de metri de gută cu doar 15 lei. :D. Prin urmare, dacă dimineaţă am meşterit câte ceva cu sârmă, după amiază am pus guta la treabă.

1. inel din nasture mov mare, nasture galben mic şi sârmă cuprată






PREŢ: 20 RON

2. cercei candelabru din sticlă verde deschis şi elemente argintii, cu toritiţe argintii





PREŢ: 30 RON

3. brăţară spirală plată din mărgele de nisip lila de 2 mm, mărgele acrilice de 4 mm mov şi perluţe de 6 mm mov închis







PREŢ: 35 RON
VÂNDUTĂ
pentru comenzi şi sugestii de culori va aştept pe mail sau mess

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu