luni, 24 august 2009

Thing-a-Day-ul de luni

Şi mi-am continuat maratorul Thing-a-Day. Ultima zi albastră, că deja nu mai pot să mai văd culoarea asta. Şi ar mai fi de remarcat faptul că deja am virat spre auriu şi apoi m-am întors la vechea mea iubire: movul. Deci "în ordinea numerelor de pe tricou" :)):

1. Set cercei şi brăţară din mărgele bleu faţetate şi sărmă de modelaj cupru





PREŢ CERCEI: 20 RON PREŢ BRĂŢARĂ: 30 RON PREŢ SET: 45 RON


2. Inel în pas peyote din mărgele de 2 mm cupru, perluţe aurii şi mărgele de 4 mm cupru


PREŢ INEL: 15 RON

3. Inel în pas peyote din mărgele de 2 mm cupru, perluţe "cameleon" verde-mov şi perle mov

PREŢ INEL: 15 RON


Cele trei inele peyote
(m-am îndrăgostit de ele şi cred ca o să fac mai multe, eventual câte unul pentru fiecare culoare de perluţe pe care le am)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu