duminică, 30 august 2009

Ultima zi de Thing-a-Day şi Barcelona

Azi a fost ultima zi de Thing-a-Day şi ultima zi liberă. De mâine mă întorc la muncă. De dimineaţă am meşterit la mărgele şi spre seară am bucătărit şi am văzut un film pe care voiam să îl văd de mult timp că mă tot băteau la cap cu el colegii de serviciu: Vicky Cristina Barcelona. Nu am multe de zis. Pe mine una nu m-a impresionat. Draguţel, uşurel, cu nişte peisaje superbe, dar cam atât. Aaa..şi Penelope care e bună...e bună când face pe nebuna. Şi în filmul ăsta are ocazia să facă destul. Acum că mă uit mai bine pe imdb cică a luat şi Oscarul pentru actriţă în rol secundar. Şi nu, nu am căzut pe spate după Javier Bardem. Da, trebuie să recunoştem că arată super, că e genul ală de mascul alfa, ca şi în "Dragoste în vremea holerei", dar cam atât.

Revenind. Thing-a-day-urile de azi:

1. Brăţară în trei rânduri de spirală plată din mărgele de nisip lila de 2 mm, biconice de 6 mm mov şi biconice 4 mm albe, cu două închizători argintii.






PREŢ: 55 RON

2. inel "tartă" din mărgele de nisip argintii de 2 mm, perle gri de 6 mm şi perlă grena de 12 mm


PREŢ: 25 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu