duminică, 6 septembrie 2009

Început timid de toamnă

În ultima săptămână am reuşit să mai lucrez câte ceva, dar numai după miezul nopţii, astfel încât aş putea foarte bine să mai organizez şi un Thing-a-Midnight :D. Glumesc, după câteva zile în care am fost la serviciu de la 9 dimineaţa până la 11 noaptea şi apoi odată ajunsă acasă am mai mărgelit timp de 2 ore, azi m-a cuprins lenea. O lene de toamnă, de duminică (ce-i drept, duminică tot la muncă). A fost prima zi din această tomană în care a plouat încontinuu şi a început să se răcească.

În altă ordine de idei, tata s-a întors de la Moscova cu un sac nou de accesorii şi mărgeluţe (inclusiv toho beads), deci staţi pe aproape cu urmează creaţii noi. În plus, week-endul viitor în proporţie de 90% mă duc din nou la târg. Mai multe când o să am şi datele exacte.

Thing-a-Midnight de săptămâna asta a constat în două piese:

1. cercei "steluţe" din mărgele pătrate cu aspect antique şi perlă roşie, cu tortiţe de bronz





PREŢ: 20 RON

2. brăţară de "zeiţă" (goddess bracelet) din perlute mov de 6 mm şi mărgele de nisip cameleon de 3 mm, cu inchizătoare argintie şi accesoriu mic la inchizatoare format din 3 perluţe mov







PREŢ: 25 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu