miercuri, 9 septembrie 2009

Quickies cu târg şi mărgele

1. azi m-am pregatit de târg, aşa că nu vă faceţi program în week-end pentru că vă aştept exact aici, şi sâmbătă şi duminică de la 11 la 22.


În caz că vă puneţi întrebări existenţiale şi nu se vede ca lumea pe afiş (şi da, nu se vede), eu mi-s penultima pe lista aia de participanţi.

2. m-am tot lăudat cu mărgelele de la Moscova aşa că ieri, înainte de a-şi găsi locul în organizere (da, am şi din astea, deşi aş mai necesita vreo două), am apucat să le fac câteva poze.


Privire de ansamblu


Mărgelele japoneze (încă mai studiez diferenţa dintre mărgele japoneze, toho şi miuki, dacă e cineva binevoitor îl invit să mă lumineze la comentarii)


Închizători mari, ca cea folosită la brăţara freeform peyote


Ace aurii şi cupru, tortiţe argintii şi diverse alte minuni



Aţă cerată - eu iniţial am vrut-o pentru războiul de ţesut mărgele, dar cum trece şi prin acele alea mici pentru mărgele cred că o voi folosi şi în loc de gută uneori

3. ieri seară m-am jucat un pic cu câteva bucăţele de post-it-uri şi am făcut un soi de cutie origami, foarte mică dar tocmai bună pentru o zdrăngănea de mobil pentru Mădălina, fană de gărgăriţe şi care m-a contaminat de vreo săptămână cu mania gărgăriţelor lipite peste tot (vorbim de gărgăriţe din lemn cu lipici sau magnet pe spate). Mădălina, laptopul meu îţi rămâne etern recunoscător...că de o săptămână e năpădit de gărgăriţe şi melci :P.






GÂRGĂRIŢA ESTE UN CADOU, DAR LA CERERE SE POT FACE ŞI ALTELE
PREŢ: 15 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu