duminică, 20 septembrie 2009

Mărgeluţele mele au fugit la târg

Îmi beau prima cafea de dimineaţă într-o redacţie goală. Pufăi în aerul condiţionat care îmi irită de moarte sinusurile şi monitorizez Mediafaxul. Zi de duminică în care aş vrea să fiu cu mărgeluţele mele în centrul istoric. Din păcate, ele m-au părasit şi s-au dus la Zilele Bucureştiului, iar eu sunt consemnată în Casa Presei. Ideea e că până diseră, ale mele bijuuri vor fi, prin bunăvoinţa Ancăi pe undeva pe Smârdan sau Franceză sau Şelari.

Ce a mai rămas dintre ele, după o nouă incursiune a mea vineri în centru şi după ziua de ieri în care la post a fost tot Anca. Se pare că în urma Zilelor Bucureştiului va trebui să lansez o nouă colecţie până la Craciun, dar deja m-am lămurit că mă voi axa mai mult pe brăţări şi cercei. Deşi nu se ştie niciodată.

Ceea ce e cert e faptul că în următorul timp cuvântul de ordine va fi: freeform, din mai multe considerente. Pe de o parte, toată lumea se declară încântată de el şi nimeni nu are răbdare să îl pună în practică, pe de alta deşi pare foarte simplu la prima vedere e complicat şi dacă nu ai încercat bine de tot înainte tehnicile de bază rişti să te trezeşti cu o chestie mare şi care nu poate fi agăţată nicărieri şi nicicum. În plus a început să îmi placă foarte mult, e cumva solicitant şi nu prea poţi să dai frâu liber acului decât foarte puţin pentru că apoi totul o ia razna. Aşa mi s-a întâmplat cu brăţara verde pe care o să v-o prezint azi. M-am trezit că după noaptea de vineri în care lucrasem mai mult de jumătate din ea, era prea lungă şi nu lua deloc forma pe care o speram eu. De unde a rezultat rapid o idee sâmbătă dimineaţa: foarfecă. Tăiat aproape tot şi luat de la capăt. Cel puţin acum ştiu cam cum trebuie făcută baza şi până în ce punct am voie să impovizez. Fără să mai lungesc vorba, iată brăţara freeform verde. (Leti, cea roşie pentru tine e deja începută de ieri noapte si vreau să spun că sunt absolut încântată, mai ales că încep să stăpânesc freeformul, cum ziceam nu îl mai las să o ia de capul lui în toate direcţiile. Şi nu, nu pun poze până nu ajung la tine brăţara, inelul şi cerceii frunză. Şi că tot sunt aici, mor după mărjelele de lut, ca să nu mai zic de portocale. Pics to come soon!)








PREŢ: 55 RON

Un comentariu:

  1. su-per-ba!
    tii minte ca eu te-am bazait de mult cu freeform.inca te abuzam si cu poze :)))
    oricum cam tot ce iese din margelute mici e divin,insa freeform-ul e tare de tot.
    abia il astept pe al meu :))
    PS : am luat margelute tubulare aurii pentru stii-tu-care-colier :))

    RăspundețiȘtergere