luni, 14 septembrie 2009

"Omidă" cuprată

Povestea primelor mărgele pe care le-am vândut la Zilele Bucureştiului sâmbătă a fost una simpatică. Iniţial mi-am aşezat panoul pe Smârdan, dar cum acolo era mult soare şi nici nu prea trecea lume, m-am mutat pe Franceză. Se pare că undeva în procesul de mutare am pierdut brăţara coral de aici . Chestia simpatică vine deabia acum: mă aşezasem de puţin timp lângă biserica Sf. Dumitru, când s-au apropiat două tipe. Una dintre ele mi-a zis că a găsit ceva care probabil îmi aprţine şi a scos din geantă brăţara mea. Am fost atât de impresionată încât am zis că pentru că a găsit-o o poate păstra şi i-am arătat şi colierul asortat pe care l-a cumpărat. Prietena ei a luat brăţara herringbone de toamnă de aici.

Şi pentru că îmi plăcea aşa de mult ideea după care era făcut setul coral, am început în aceeaşi zi o brăţară "omidă" cu mărgele cuprate şi albastre de 2 şi 4 mm şi bănuţi şi mărgele mari cuprate primite de la Bijoux în urma Schimbului de Materiale.






PREŢ: 80 RON
VÂNDUTĂ

Un comentariu:

  1. Este superba bratara! Imi place cum ai imbinat culorile! Chiar aseara am facut si eu combinatia albastru-turcoaz cu maro si cupru :p Minunat ;)

    RăspundețiȘtergere