vineri, 28 august 2009

Thing-a-Day-urile roşii (de vineri) şi lămpiţa albastră

Am constatat azi un lucru ciudat...am terminat guta, ceea ce nu mi se întâmplă aproape niciodată, mai ales că luasem o rolă de 100 m acum vreo lună şi de obicei o rolă îmi ajunge vreo câteva luni. De unde rezultă că Thing-a-Day-ul dăunează grav cantităţii de gută :D. Prin urmare mâine trebuie să âmi fac drum fie la magazinele de pescuit din zonă, fie la piaţă. În altă ordine dei idei azi am cumpărat o lămpiţă pentru lumânărică pastilă absolut superbă.

Albastră pentru a încheia apoteotic Thing-a-Day-ul de două săptămâni în mare parte albastre, dar deloc plictisitoare.

Azi, tema zilei a fost roşu. Poate dacă o să mă mai "înham" la o astfel de competiţie o sa stabilesc şi câte o culoare pnetru fiecare zi.

1. cercei tubuleţe peyote din mărgele de nisip de 2 mm roşii şi perluţe grena, cu tortiţe aurii





PREŢ: 25 RON

2. brăţară herringbone din mărgele pătrate roşii mate, perluţe roşii lucioase, mărgele de 4 mm roşii transparente şi mărgele maro de 3 mm, cu închizătoare lucrară în pas peyote.








PREŢ: 40 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu