joi, 21 ianuarie 2010

Bol floare ecologic

Am luat zille astea câte o scurtă pauză de la mărţişoare pentru a lucra la ceva aşa-zis ecologic. Un bol din făşii de reviste vechi, decorat cu tehnic şerveţelului şi finisat apoi cu lac de mobilă şi sclipici auriu.

Mi-a plăcut atât de mult bolul care în final a prins formă de floare (cum a ajuns aşa nu mă întrebaţi pentru că ideea a prins contur pe parcurs), încât am zis că nu îi sta bine singur şi l-am acompaniat cu un pahăruţ pentru coniac şi unul pentru şampanie decorate cu acelaşi gen de şerveţel. Promit să revin la tehnica atunci când voi mai avea timp. Până una alta, am început al doilea castronas, care habar nu am cum va arata până la final, dar mă gândesc să fie ceva potrivit pentru a depozita ouăle de Paşti.






Câteva imagini din procesul de creaţie


După lipirea şerveţelului, la uscat, cu CTC-ul din partea lui Rudotel


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu