miercuri, 6 ianuarie 2010

Memory herring trio

V-am spus că am o problemă cu pasul herringbone, da? O problemă în sensul bun al cuvântului. Nu mă plicitsesc niciodată de el. Cu atât mai mult de când am descoperit herringbone-ul răsucit şi am văzut ce minuni de brăţări pot ieşi din el atunci când firul este fixat pe memory wire. Aşa că în ultimul timp de fiecare dată când terminam cu proiect mai greu mă relaxam pentru câteva ore cu herringbone. Uite aşa s-au adunat nu mai puţin de trei brăţări, dintre care nu ştiu pe care aş alege-o ca fiind preferata mea, pentru că fiecare are ceva special.

Brazilian lime a fost prima dintre ele şi este cea mai groasă, are 5 spire, e văratică, veselă, într-o combinaţie de culori care mie îmi place mult de tot pentru că aminteşte de drapelul brazilian şi are la capete câte două biconice carilice verzi şi albastre.


PREŢ: 80 RON

Silver elegance a fost a doua şi cum îi spune şi numele este pretabilă unei ţinute mai elegante şi clasice, chiar unui office look, fiind lucrată din mărgele de 3 mm argintii şi negre şi având la capete câte un acceorii metalic, o mărgea acrilică neagră şi o mărgea de metal argintie.


PREŢ: 70 RON
VÂNDUTĂ

Blue waves - am terminat-o chiar azi, e ceva mai simplă, mai exact nu are decât două sfere şi ceva, un aspect uşor ondulat, dat de diferenţa dintre mărgele de 2 mm blue şi cele de 3 mm argintii şi se încheie cu un accesoriu metalic, o mărgeluşă argintie şi una de sticlă, argintiu cu varuri bleu la fiecare capăt.


PREŢ: 65 RON
VÂNDUTĂ

Un comentariu: