miercuri, 13 ianuarie 2010

Kumihimo, origami, împletituri cu noduri şi alte animale din sârmă

De curând am descoperit o nouă "jucărie": roata pentru kumihimo. Well, mi-a plăcut, nu că am să renunţ la mărgeluţele mele în favoarea ei, dar e distractivă. Am reuşit chiar şi un proiect, destul de migălos în care am încorporat şi mărgele. Şi cum a fost ziua cumnatei mele i+am făcut ei cadou brăţara care a rezultat în urma experienţei de combinare a mărgelelor cu tehnica de împletire a aţelor kumihimo.

M-am mai jucat un pic şi cu hârtia şi am mai făcut o cutie de cadou origami, precum şi un fluture breloc din sârmă subţire şi mărgele. Toate cele trei drăcovenii au revenit cumnatei mele.



Şi cum tot prinsesem chef de exprerienţe am încercat şi o brăţară cu noduri şi mărgele, care a rămas deocamdată la mine. Nu ştiu dacă o vrea cineva, dar mie îmi place aşa că probabil o să o mai port eu.



În altă ordine de idei m-am apucat de făcut mărţişoare, aşa că orice sugestie, ideea, dorinţa este binevenită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu