miercuri, 27 ianuarie 2010

Tot de primăvară

Pauză de câteva zile de mărţişoare. Asta nu înseamnă că gândul nu mi-a zburat numai la primăvară şi mai nou se pare că mi-a şi revenit obsesia pentru cupru cu albastru, plus că am făcut o nouă pasiune pentru cercei. Bref, iată ce a ieşit cald din "cuptorul" marca RuxyPixy.

1. Cercei mix-media blue flowers - din mărgele de nisip cuprate, "lentile" de sticlă ochi de pisică bleu şi lănţişor de cupru.


PREŢ: 45 RON
2. Cercei frunze ruseşti cu nervuri - acelaşi model pe care deja cred că l-am făcut în toate culorile posibile, numai că de data asta am adăugat nişte nervuri centrale. Mărgele de nisip tubulare de 3 mm cupru şi mărgele de nisip bleu de 2 mm. Love them! Am în plan ceva pentru purtat la gât inspirat din frunzele ruseşti, dar deocamdată ideea nu s-a sedimentat.



PREŢ: 35 RON

2. Set colier şi cercei ruby hearts - tehnica e netting, modelul l-am mai încercat în trecut pe o altă variantă de culoare, numai că de data asta am reuşit să dau prin hârtiile vechi şi de model, să adaptez ceva şi pentru cercei şi sper să reuşesc să pun şi un tut pentru fetele cu mărgele.




PREŢ: 45 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu